Έρευνα

Πολιτική
Ποιότητας

Αξιολόγηση

Η αξιολόγηση των μαθημάτων και της διδασκαλίας στο Πρόγραμμα Διεθνούς Διοίκησης και Τεχνολογίας πραγματοποιείται κατά τις τρεις τελευταίες εβδομάδες του κάθε ακαδημαϊκού εξαμήνου και στοχεύει στη συνεχή βελτίωση του Προγράμματος Σπουδών και της διδακτικής επίδοσης.

Η αξιολόγηση βασίζεται σε τυποποιημένο ερωτηματολόγιο που εκπονείται για το σκοπό αυτό από τη ΜΟΔΙΠ. Το ερωτηματολόγιο συμπληρώνεται από τους φοιτητές, και είναι προαιρετικό και ανώνυμο. Η διοίκηση του Προγράμματος λαμβάνει σοβαρά υπόψη την ανατροφοδότηση της αξιολόγησης των διδασκόντων για την περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχει το Πρόγραμμα.

The course/teaching evaluation questionnaire is completed by the students and is optional and anonymous. The electronic evaluation of the course / teaching in the Programs is carried out exclusively during the last three weeks of each academic semester.

The Management of the Program takes the teaching evaluation feedback seriously into account to further develop and enhance the services the Program provides.

Υποβολή Παραπόνων

Οι συμμετέχοντες στο Πρόγραμμα μπορούν να υποβάλουν τα παράπονά τους στη Διοίκηση συμπληρώνοντας την ακόλουθη φόρμα: 

    Πολιτική Διασφάλισης Ποιότητας του Προγράμματος στη Διεθνή Διοίκηση και Τεχνολογία

    Η Πολιτική Διασφάλισης Ποιότητας του Προγράμματος στη Διεθνή Διοίκηση και Τεχνολογία εστιάζει στη βέλτιστη αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων, με στόχο την εξασφάλιση υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικού, ερευνητικού και διοικητικού έργου και είναι πλήρως εναρμονισμένη με την Πολιτική Ποιότητας του Ιδρύματος. Η Πολιτική Ποιότητας του Προγράμματος κοινοποιείται και διαχέεται σε όλα το εμπλεκόμενα μέρη προκειμένου τόσο το ακαδημαϊκό και διοικητικό προσωπικό του, όσο και οι φοιτητές, να αναλαμβάνουν την ευθύνη για τη διασφάλιση της ποιότητας σύμφωνα με το ρόλο που τους αναλογεί.

    Το Πρόγραμμα δεσμεύεται για την εφαρμογή Πολιτικής Ποιότητας, η οποία συνδυαστικά με τη διαδικασία αξιολόγησης, δύναται να εξασφαλίζει την ακαδημαϊκή φυσιογνωμία του Προγράμματος και το υψηλό επίπεδο της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

    Ειδικότερα, η Πολιτική Διασφάλισης Ποιότητας του ΞΠΠΣ προϋποθέτει την αποτελεσματική εφαρμογή των κατάλληλων διαδικασιών οι οποίες να διασφαλίζουν:

    • Τη συνοχή του Προγράμματος Σπουδών και την καταλληλόλητα της δομής και οργάνωσης των δύο (2) κατευθύνσεών του.
    • Μαθησιακά αποτελέσματα, διαμορφωμένα σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων Ανώτατης Εκπαίδευσης.
    • Τη διαρκή παρακολούθηση και αναβάθμιση της ποιότητας του διδακτικού έργου, και ιδιαίτερα την αξιοποίηση της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία.
    • Την προσέλκυση διδακτικού προσωπικού με υψηλού επιπέδου διδακτικό, επιστημονικό και ερευνητικό έργο.
    • Τη διασύνδεση της διδασκαλίας με την έρευνα σε εναρμόνιση με τις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς εργασίας.
    • Τη σύνταξη, εφαρμογή και παρακολούθηση ετήσιας στοχοθεσίας ποιότητας.
    • Την παροχή διοικητικών υπηρεσιών, με έμφαση στη χρήση πληροφοριακής τεχνολογίας (ηλεκτρονική διακυβέρνηση).
    • Την αξιοπιστία της εσωτερικής αξιολόγησης του προγράμματος σπουδών του ΞΠΠΣ στο πλαίσιο του Εσωτερικού Συστήματος Διασφάλισης Ποιότητας (ΕΣΔΠ) με τη συνεργασία της Μονάδας Διασφάλισης Ποιότητας (ΜΟ.ΔΙ.Π) του Ιδρύματος.

    Πολιτική Διασφάλισης Ποιότητας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

    Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) εφαρμόζει Πολιτική Ποιότητας για τη συνεχή βελτίωση των Προγραμμάτων Σπουδών, των ερευνητικών δραστηριοτήτων και των διοικητικών υπηρεσιών του, καθώς και για την αναβάθμιση του ακαδημαϊκού και διοικητικού του έργου και της γενικής λειτουργίας του.

    Ο στόχος αυτός επιτυγχάνεται χάρη στη δέσμευση του Ιδρύματος για την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, ικανοποιώντας τόσο τις απαιτήσεις όσο και τις προσδοκίες των φοιτητών, των αποφοίτων, του διδακτικού, ερευνητικού και διοικητικού προσωπικού, των συνεργατών του Πανεπιστημίου, και της κοινωνίας.

    Το ΟΠΑ, με κύριο στόχο τη διεθνή αναγνώριση ως κέντρο αριστείας στις Επιστήμες των Οικονομικών, της Διοίκησης Επιχειρήσεων και της Πληροφορικής, θεσπίζει, εφαρμόζει, ελέγχει και διατηρεί ένα Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας. Το Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας καθορίζει τις διαδικασίες που σχετίζονται με την αποτελεσματική οργάνωση των ακαδημαϊκών και μη ακαδημαϊκών υπηρεσιών του, τόσο, την ορθολογική διαχείριση των πόρων, την αξιοποίηση και ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού του και τη συμμόρφωσή του με τις προδιαγραφές που παρέχονται από την Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης. Επιπλέον, καθορίζει την ευθύνη της ηγεσίας του Πανεπιστημίου για την αποτελεσματική εφαρμογή του Συστήματος Διασφάλισης Ποιότητας και υποστηρίζει τις ακαδημαϊκές αρχές της δεοντολογίας και της μη διάκρισης.

    Η εφαρμογή των ποιοτικών στόχων του Πανεπιστημίου απαιτεί:

    • προσανατολισμό προς την πλήρη ικανοποίηση των αναγκών των φοιτητών μέσω της παροχής προγραμμάτων σπουδών υψηλού επιπέδου και στους τρεις κύκλους σπουδών σε σύγχρονα θέματα σε συνδυασμό με την έρευνα και την πρακτική κατάρτιση,
    • καταλληλότητα της δομής και της οργάνωσης των προγραμμάτων σπουδών του,
    • ανάπτυξη και βελτίωση των υφιστάμενων προγραμμάτων σπουδών και τη δημιουργία νέων,
    • επιδίωξη μαθησιακών αποτελεσμάτων και προσόντων σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση,
    • τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών της υπηρεσιών,
    • την προώθηση της ποιότητας και της ποσότητας του ερευνητικού έργου που διεξάγεται από τα μέλη της,
    • επάρκεια του διδακτικού προσωπικού,
    • σύνδεση της διδασκαλίας με την έρευνα, ενσωμάτωση των αναγκών της αγοράς εργασίας,
    • ζήτηση για τα αποκτηθέντα προσόντα των αποφοίτων στην αγορά εργασίας.
    • συνεχής παροχή ποιοτικών και ψηφιακά αναπτυγμένων υπηρεσιών στους φοιτητές.
    •  επικέντρωση στην κάλυψη των αναγκών του ανθρώπινου δυναμικού μέσω της συμμετοχής του στη διαδικασία λήψης αποφάσεων, της συνεχούς κατάρτισης και της ανάπτυξης δεξιοτήτων,
    • υψηλές επιδόσεις μέσω συστηματικών δράσεων βελτίωσης που αφορούν τη δομή σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση,
    • τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών της υπηρεσιών, την προώθηση της ποιότητας και της ποσότητας των ερευνητικών εργασιών που διεξάγονται από τα μέλη της, την επάρκεια του διδακτικού προσωπικού,
    • αποτελεσματική διαχείριση μέσω της καθιέρωσης συγκεκριμένων στόχων βάσει του Εσωτερικού Συστήματος Διασφάλισης Ποιότητας,
    • ενίσχυση του διεθνούς κύρους του και ανάδειξη του έργου που παράγει στην διεθνή ακαδημαϊκή κοινότητα και την κοινωνία,
    • διαφάνεια και συμμόρφωση με τους υπάρχοντες κανόνες λειτουργίας από τα μέρη που εμπλέκονται στην διασφάλιση ποιότητας, λειτουργία βάσει αναγνωρισμένων διεθνών προτύπων ποιότητας,
    • έμφαση στην αριστεία, την καινοτομία, την επιχειρηματικότητα και την εξωστρέφεια μέσα από συνεργασίες με εκπαιδευτικά ιδρύματα, οργανισμούς και φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

    Η πολιτική ποιότητας είναι άμεσα συνδεδεμένη και αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής του Πανεπιστημίου, η οποία βασίζεται στους εξής πυλώνες:

    • Αριστεία στην Έρευνα
    • Αριστεία στην Εκπαίδευση
    • Σύνδεση με την κοινωνία
    • Διεθνοποίηση
    • Αναβαθμισμένο πανεπιστημιακό περιβάλλον
    • Διασφάλιση Ποιότητας

    Απαραίτητη προϋπόθεση για την αποτελεσματική εφαρμογή του Εσωτερικού Συστήματος Διασφάλισης Ποιότητας είναι η σαφής δέσμευση της διοίκησης, των ακαδημαϊκών και διοικητικών Τμημάτων του Πανεπιστημίου, των μελών του προσωπικού και των φοιτητών, σύμφωνα με το ρόλο που τους έχει ανατεθεί στο πλαίσιο της διασφάλισης ποιότητας. Συγκεκριμένα, η διοίκηση αναλαμβάνει την ευθύνη να συμβάλει:

    • στην εναρμόνιση της πολιτικής ποιότητας με τους γενικούς στρατηγικούς στόχους του Πανεπιστημίου στο επίπεδο των ακαδημαϊκών και διοικητικών του δραστηριοτήτων,
    • στη διάδοση πληροφοριών σχετικά με την πολιτική ποιότητας στο ακαδημαϊκό και διοικητικό προσωπικό, σε όλα τα επίπεδα διοίκησης και στους εκπροσώπους της κοινότητάς της (φοιτητές, συνεργαζόμενοι φορείς, κ.λπ.) μέσω τακτικών συναντήσεων και ανταλλαγής απόψεων σχετικά με το Εσωτερικό Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας,
    • στην εξασφάλιση των αναγκαίων πόρων για την εφαρμογή της πολιτικής ποιότητας και την εύρυθμη λειτουργία του Εσωτερικού Συστήματος Διασφάλισης Ποιότητας.
    • στην παρακολούθηση της εφαρμογής των στόχων ποιότητας, των δεικτών απόδοσης και της γενικής λειτουργίας του Εσωτερικού Συστήματος Διασφάλισης Ποιότητας μέσω των ετήσιων ανασκοπήσεων του, στη λήψη αποφάσεων για τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού, ερευνητικού και διοικητικού έργου που παράγεται στο πλαίσιο της αναθεώρησης του Εσωτερικού Συστήματος Διασφάλισης Ποιότητας,
    • στην ανάπτυξη του κατάλληλου επιχειρησιακού περιβάλλοντος για τη Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας (ΜΟ.ΔΙ.Π), στην πρόσληψή του με επαρκές και υψηλά καταρτισμένο προσωπικό, καθώς και στη συστηματική εκπαίδευση και αξιολόγησή του.
    Switch to Greek

    The program is exclusively addressed to:

    • (a) Foreign citizens of countries in or outside the EU who hold International Baccalaureate or Senior High School Graduate Certificate of a school based abroad and have attended the last two years of their studies in full time status on site.

    or

    • (b) Foreign students of countries in or outside the EU who hold International Baccalaureate or Senior High School Graduate Certificate of an international school based in Greece if a) they and their parents do not hold a Greek citizenship and b) have attended the last two years of their studies in full time status on site.
    Μετάβαση στο περιεχόμενο