Έρευνα
Πολιτική
Ποιότητας
Η αξιολόγηση των μαθημάτων και της διδασκαλίας στο Πρόγραμμα Διεθνούς Διοίκησης και Τεχνολογίας πραγματοποιείται κατά τις τρεις τελευταίες εβδομάδες του κάθε ακαδημαϊκού εξαμήνου και στοχεύει στη συνεχή βελτίωση του Προγράμματος Σπουδών και της διδακτικής επίδοσης.
Η αξιολόγηση βασίζεται σε τυποποιημένο ερωτηματολόγιο που εκπονείται για το σκοπό αυτό από τη ΜΟΔΙΠ. Το ερωτηματολόγιο συμπληρώνεται από τους φοιτητές, και είναι προαιρετικό και ανώνυμο. Η διοίκηση του Προγράμματος λαμβάνει σοβαρά υπόψη την ανατροφοδότηση της αξιολόγησης των διδασκόντων για την περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχει το Πρόγραμμα.
The course/teaching evaluation questionnaire is completed by the students and is optional and anonymous. The electronic evaluation of the course / teaching in the Programs is carried out exclusively during the last three weeks of each academic semester.
The Management of the Program takes the teaching evaluation feedback seriously into account to further develop and enhance the services the Program provides.
Οι συμμετέχοντες στο Πρόγραμμα μπορούν να υποβάλουν τα παράπονά τους στη Διοίκηση συμπληρώνοντας την ακόλουθη φόρμα:
Πολιτική Διασφάλισης Ποιότητας του Προγράμματος στη Διεθνή Διοίκηση και Τεχνολογία
Η Πολιτική Διασφάλισης Ποιότητας του Προγράμματος στη Διεθνή Διοίκηση και Τεχνολογία εστιάζει στη βέλτιστη αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων, με στόχο την εξασφάλιση υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικού, ερευνητικού και διοικητικού έργου και είναι πλήρως εναρμονισμένη με την Πολιτική Ποιότητας του Ιδρύματος. Η Πολιτική Ποιότητας του Προγράμματος κοινοποιείται και διαχέεται σε όλα το εμπλεκόμενα μέρη προκειμένου τόσο το ακαδημαϊκό και διοικητικό προσωπικό του, όσο και οι φοιτητές, να αναλαμβάνουν την ευθύνη για τη διασφάλιση της ποιότητας σύμφωνα με το ρόλο που τους αναλογεί.
Το Πρόγραμμα δεσμεύεται για την εφαρμογή Πολιτικής Ποιότητας, η οποία συνδυαστικά με τη διαδικασία αξιολόγησης, δύναται να εξασφαλίζει την ακαδημαϊκή φυσιογνωμία του Προγράμματος και το υψηλό επίπεδο της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
Ειδικότερα, η Πολιτική Διασφάλισης Ποιότητας του ΞΠΠΣ προϋποθέτει την αποτελεσματική εφαρμογή των κατάλληλων διαδικασιών οι οποίες να διασφαλίζουν:
Πολιτική Διασφάλισης Ποιότητας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) εφαρμόζει Πολιτική Ποιότητας για τη συνεχή βελτίωση των Προγραμμάτων Σπουδών, των ερευνητικών δραστηριοτήτων και των διοικητικών υπηρεσιών του, καθώς και για την αναβάθμιση του ακαδημαϊκού και διοικητικού του έργου και της γενικής λειτουργίας του.
Ο στόχος αυτός επιτυγχάνεται χάρη στη δέσμευση του Ιδρύματος για την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, ικανοποιώντας τόσο τις απαιτήσεις όσο και τις προσδοκίες των φοιτητών, των αποφοίτων, του διδακτικού, ερευνητικού και διοικητικού προσωπικού, των συνεργατών του Πανεπιστημίου, και της κοινωνίας.
Το ΟΠΑ, με κύριο στόχο τη διεθνή αναγνώριση ως κέντρο αριστείας στις Επιστήμες των Οικονομικών, της Διοίκησης Επιχειρήσεων και της Πληροφορικής, θεσπίζει, εφαρμόζει, ελέγχει και διατηρεί ένα Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας. Το Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας καθορίζει τις διαδικασίες που σχετίζονται με την αποτελεσματική οργάνωση των ακαδημαϊκών και μη ακαδημαϊκών υπηρεσιών του, τόσο, την ορθολογική διαχείριση των πόρων, την αξιοποίηση και ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού του και τη συμμόρφωσή του με τις προδιαγραφές που παρέχονται από την Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης. Επιπλέον, καθορίζει την ευθύνη της ηγεσίας του Πανεπιστημίου για την αποτελεσματική εφαρμογή του Συστήματος Διασφάλισης Ποιότητας και υποστηρίζει τις ακαδημαϊκές αρχές της δεοντολογίας και της μη διάκρισης.
Η εφαρμογή των ποιοτικών στόχων του Πανεπιστημίου απαιτεί:
Η πολιτική ποιότητας είναι άμεσα συνδεδεμένη και αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής του Πανεπιστημίου, η οποία βασίζεται στους εξής πυλώνες:
Απαραίτητη προϋπόθεση για την αποτελεσματική εφαρμογή του Εσωτερικού Συστήματος Διασφάλισης Ποιότητας είναι η σαφής δέσμευση της διοίκησης, των ακαδημαϊκών και διοικητικών Τμημάτων του Πανεπιστημίου, των μελών του προσωπικού και των φοιτητών, σύμφωνα με το ρόλο που τους έχει ανατεθεί στο πλαίσιο της διασφάλισης ποιότητας. Συγκεκριμένα, η διοίκηση αναλαμβάνει την ευθύνη να συμβάλει:
or